WELKOM, MIJNHEER VERHULST

Dimitri Verhulst contacteren is moeilijker dan 90 procent scoren op het examen fysica. Het is niet onmogelijk. Maar zonder een serieuze inspanning of zonder vals te spelen lukt het zelden. De gewaardeerde schrijver woont over de taalgrens, ergens op een Waalse heuvel, en is bijzonder gesteld op zijn privacy. Toch hopen we via de omweg van zijn uitgeverij één van de volgende uren in zijn mailbox terecht te komen. In ieder geval, als u vanaf nu meeleest: welkom op onze blog, mijnheer Verhulst.

11 opmerkingen:

Anoniem zei

Beste meneer,

Ik spreek Dimitri morgen dus ik zal hem vertellen over uw sympathieke initiatief en ik zal zien wat ik voor u kan doen. Ik moet u wel bij voorbaat zeggen dat hij ontzettend veel verzoeken krijgt om colums, participatie aan goede doelen, optredens e.d. dus ik weet niet wat er gaat lukken.

U hoort van me,
met vriendelijke groeten


Uitgeverij Contact
Publiciteit en promotie

Postbus 218
1000 AE
Amsterdam
020-53 52 541

Anoniem zei

Het zou geweldig zijn als we deze man naar onze school kunnen laten komen. Ik zou graag eens willen zien wat voor iemand deze persoon is. :)

Mvg Jordi W.
6aWITS

Anoniem zei

Zullen we dan snel even de negatieve reacties verwijderen?
Het zou inderdaad geweldig zijn moest'Mijnheer Verhulst' hier komen opdagen. Ik hou mijn vingers alvast gekruist! ;)

Anoniem zei

"Mijnheer Verhulst" is van mij zeker welkom op deze blog, hij zou zich zeer vereerd voelen als hij te weten komt dat er een blog over hem gestart is. Toch?

Anoniem zei

Het zou wel leuk zijn als hij langskwam en ons kwam vertellen waarom hij zo schrijft. Hoe komt hij erbij om dit verhaal te schrijven? Allemaal dingen die ik wel te weten wil komen. Zelfs met de negatieve reacties kan hij op onze blog komen. Niet iedereen kan dezelfde menig hebben, toch? Of zouden we nu toch beter de negatieve reacties verwijderen?

Catoo Leys (6stw)

Anoniem zei

Ik ken Mr. Verhulst totaal niet en zou wel eens willen weten wat hij te vertellen heeft en hoe en eventueel nog iets over zichzelf. Ik verheug mij op het moment dat hij naar onze school zal komen. Ik zou hem wel eens in het echt bezig willen zien.

Robbie Van Baelen 6 LOSPc

Anoniem zei

Ik wil ook wel wat meer weten over deze...
Waarom hij dit boek precies geschreven heeft? Als je zoveel tijd hieraan besteedt dan is het toch met één of andere bedoeling.
Dusja hiervoor ook graag een woordje uitleg.

Pieter-Jan 6LOb

Anoniem zei

Ja, het zou zeer leuk zijn moest Mijnheer Verhulst een bezoekje komen brengen aan onze school,zodat hij ons allen kan vertellen om welke redenen hij dit genre boeken schrijft.

Jim Goossens 5LOSPa

Anoniem zei

Het is nu alweer een tijd geleden gat we deze reactie van de uitgeverij gekregen hebben, maar is er eigenlijk een vervolg op gekomen?

Jonas Moons
6Wts

Anoniem zei

Het zou leuk zijn moesten we mijnheer Verhulst naar school kunnen halen. Het zou tof zijn moesten we hem enkele vragen kunnen stellen. Ik vraag me bijvoorbeeld al vanaf het begin van het boek af wat er in zijn hoofd afspeeld. Ik denk niet dat de meesten wanneer ze een boek zouden schrijven een "verhaal" als dit zouden neerschrijven. Ik vraag me echt af hoe hij hieraan is gekomen.

Mike Meuwis 6LOSPb

Anoniem zei

Ik denk niet dat het gaat lukken. het is al heel lang geleden dat de uitgeverij iets gepost heeft en morgen verstrijkt de termijn. Als meneer Verhulst geïntresseerd was had hij volgens mij al wel iets laten weten.