PICTURE THIS

Karlien Timmermans uit 6LOb (links): De andere kant van de aarde... Duidelijk een donkere plek waar champignons en pissebedden kunnen gedijen. Het was een lange tocht om deze foto te maken hoor... ;-)

Annelies Van Bommel uit 6STW (rechts): In de bijlage vindt u een zeer donkere afbeelding. Ik dacht dat hij misschien wel zou passen in het kader van een 'godverdomse bol'. Persoonlijk vind ik het een zeer mooie afbeelding, want ze staat al een tijdje op de achtergrond van mijn computer.

Bedankt, Karlien en Annelies, voor de bewerkte foto en de griezelige computerachtergrond. Graag zou ik hier nog foto's aan toevoegen. Wie zoomt in op deze donkere bol en legt voor ons beelden (met gsm, digitaal fototoestel...) vast van champignons of pissebedden? Kijk onder elke steen, vind een plaats waar het zonlicht nog nooit kwam.

1 opmerking:

Anoniem zei

hey, dat is een zeer mooie foto annelies. Ik vind deze foto zeer toepasselijk:
http://www.marcusguitars.be/Logo.jpg
Omdat deze foto ook nog een connectie legt met een liedje dat goed bij het boek zou passen als het ooit verfilmd zou worden. En ook omdat het een mooie, duidelijke foto is. Apart.

catoo (6stw)